KahramanAnne Fatma01 çocuk doktoruna gideceksiniz. Sağlık ocakları 40. Çıktıktan sonra dese de doktorlar bunun için doğru zamanın 2 aylık olduğunu söylüyor. Erken gitmeyin .
Happygirl8 Fatma01 1 ay sonra yaptırdık sanırım 🤔 çocuk doktoruna gitmiştik o radyolojiye yönlendirdi ultrasonla bakıyo sanırım eşimi göndermiştim yanında da 😊😃 kan alma böyle şeylere ben gitmiyom yanında, ağlarsa eşim daha çok susturabiliyo diye 🤷♀️😃