Beyzanurrr Bebekleriniz gece kaç defa besleniyor acaba benimki hiç yemek istemiyor zorla bir kere besleyebiliyorum mama ile besleniyor normal mi ?
Ftmaasya Beyzanurrr cnm benim bebeğim uyanmıyor gece sabah 5 6 civari uyanıyor o zamanda mama veriyorum içiyor hepsini
Ada_Deniz Beyzanurrr uyanmıor mu yoksa siz mama için mi uyandırıyorsunuz? Benim kız gece 3 4 defa kalkıyor aç olduğundan asla değil emzik yerine kullanıor beni yani aç olsa içer bence sizin bebek bırakın uyusun uyandırmayın gece beslemesini pek önermezler zaten
Beyzanurrr Ftmaasya bu gece en son 10 ,buçukta vermiştim 4 bucukta tekrar kalktı ama yemek istemedi zorla yedirdim iştahı yok bu aralar dişlerimi çıkacak bilemedim
Beyzanurrr Ftmaasya en son kaçta besliyorsunuz bebeğinizi 5 6 gibi uyanıyor ve kaç CC içiyor uyandığında
Beyzanurrr Ysfymn 4 saatte bir 150 içiyor gündüzleri geceleri hiç yemek istemiyor gündüzde zorla yediriyorum bu aralar
Beyzanurrr Tuba ikinci Ayla üçüncü ay arası kilo alımı neredeyse hiç olmadı sadece anne sütü alıyordu doktor tavsiyesiyle mamaya başladık mamayı da hiç iştahlı içmiyor bu ay 700 gram almıştı mamaya başlayınca
Beyzanurrr Tuba yinede endişeleniyorum daha çok küçük aç kalır diye ama inatla yemek istemiyor ağzında biriktirip püskürtüyor resmen mamayı
Ysfymn Beyzanurrr bende öyleyim istersen uykuya dalarken gene anca öyle yiyor. Bebekler buyudukce acıkma süreleri artarmis bı yerde okumuştum
cagdasmom Beyzanurrr biz de 4uncu ay içerisinde 60 gr aldık. Mamaya basladik. Hatta dun bununla ilgili post açmıştım kimse cevap vermedi kabızlık yapar ki diye. Neden omkadar sık veriyorsunuz mamayi ? Sadece mama mi devam ediyorsunuz mama+meme mi gidiyorsunuz?
Beyzanurrr Ada_Deniz uyanıyor aç diye mama yapıyorum ama içmiyor emzik veriyorum emziği tutuyor şuan uykusu aralandı ve dört buçuktan beri sallıyorum uyusun diye
Minikprensefe Ada_Deniz al bende de o kadar kardeş ya asla ac değil 5 ay 14 gunluk geceleri 5 kere kalkıyor deliricem artık
Ada_Deniz Beyzanurrr bizimki de sırf beni yaşancı meme için kullanıor eskiden kalkmazdı bu kadar sık açıkınca kalkardı emer yatardı bir kaç gündür de huzursuz yine 😔hangi marka mama kullanıorsnz sevmior mu acaba tadı falan birde atak zamanlarında da iştahsızlık oluor
Tuba Beyzanurrr bence olmaz tabi annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz🤗 aç olunca kalkmayı bilen aya gelmiş