Karel canm bende 11 saatlik yola cıkmıstık, giderken çok rahattık ama geri dönüşte çok ağladı, arka koltuğa pusetine yatır , sana en büyük tavsiyem yıla çıkarken bebeğini uyur çık, yola çıkana kadar uykusuz kalsın çünkü uykusunu alıp uyanınca çok huzursuz oluyorlar