ErvaKader Mrb arkadaşlar bebeğim 13aylik sütüm gerçekten yok denecek az napacagimi sasrdim geceleri çok uyaniyo gündüz dahi 1kere tam emziriyorum başkada yok.ne yapmalıyım ki… yumurta alerjimiz de var…
MiracAlpinveUmutunAnnesi ErvaKader bi bilgim yok ustte kalsın 🌸 Sut arttırıcı yiyecekler yiyebilirsiniz bol su ve dinlenme arttırıyo