Kubrapehlivan Masalmom Aynen bir kola iki bacağa vuruyorlar, eğer iğne vurulurken yanında duramam diyorsanız yanınızda birisi de gitsin tavsiyem🙋 Çünkü eline koluna sahip çıkmak gerekiyor, ben korktuğum için yanında duramamıştım hemde dayanamazdım🙈
RuzgarMommys Sağlık ocağına da artik tek kişi alıyorlar malesef Annemle gitmek istiyorum ama almazlar :/ Eşimle de gittim daha önce tek kişi giriyor içeri sadece
_ADA_ Masalmom bizde dün olduk. Sadece çıtçıtlı atletiyle bıraktım. Gece ateşlenmesi oldu ama başka huzursuzluğu olmadı.
katree Masalmom aşıdan hemen sonra 1 çay kaşığı calpol verdim hiç ateşi olmadı. Yan etkisi de olmadı. Umarım sizin de olmaz