frtylmz Kızlar merhaba 50 günlük bebeğim var sütüm kesildi sadece mama veriyorum. Su vermeli miyim? Annem vermemiz lazım diyor ama emin olamıyorum doktora da gidince soracağım
Meltemkdn frtylmz mama veriyorsan suyu mamadan sonra vermen gerekir diye biliyorum yani ben verdim aşırıya kaçmadan bir iki çay kaşığı kadar. Yinede doktoruna danış sen canım
CigdeminMevasi frtylmz bnce vermemelisin çnkü anne aütündede mamadada su var zaten bebeğin ihtiyacını karşılayacağını düşünüyorum yinede doktorunuza bir sorun
limonlukarpuzzz frtylmz msma yediriyorsan her mamadsn sonra 1 çay kasigi ver csnim doktorumuz oyle demisti anne sutunden su ihtiyacini karsilarmis ama mamadan karsilayamazmis
Cigdem07 frtylmz Emen bebek veya mama içen bebek aldığı su miktarı bebeğe yetiyormuş zaten sonuçta mamada suyla yapılıyor. Yine doktorunuza danışın tabiki
BaharBebek34 frtylmz mama suyla yapıldığından gerek yok demişti doktorumuz, zaten karnı ufacık suyla doymasın, kalorisiz sıvı almasın demişti.
elmalikurabiye frtylmz mama varsa su tabi ki de olmali. Doktorumuz cok cok bilgili bi doktordur. Mama berilen bebegin bagirsaklarina iui gelmesi acisindan suyu kesinlikle tavsiue ediyor
minicikellersss frtylmz suyun bebeklerde doyurucu özelliği var mamadan sonra tabi ki vermelisin… bende doğduğundan beri mama veriyorum 2. Aydan sonra vermeye başladım
Yagmur97 frtylmz günde 3 4 defa veriyorum kücük birbiberonla genelde tokken veriyorum ıstedıgı kadar iciyor zaten susamiş degılse istemiyor midesi bulanıyor
Adeninannesiiii frtylmz ban sorduğumda zehirli ishale yol açıyor denildi üç aydan sonra zehirli ishal için aşı var onu yaptırınca verebilirmişiZ