Kızlar moralim çok bozuldu, doğuda yasıyorum doktor hastane vs imkanlar kısıtlı maalesef , bize ebemiz rotavirüs aşısı hakkında hiç bilgi vermedi normalde ası zamanları hep hatırlatırdı maalesef ben bunu sonradan baskılarından duydum ama maalesef ası zamanımız geçti :( bu aşıyı yaptırmadıgım için çok mu sorun olur acaba inanın çok moralin bozuldu, memlekete felan gittiğimizde de ordakilerde hiç bilgilendirmesi sinirlerim iyice bozuldu, bu aşıyı yaptırmayan var mı acaba? İçim içimi yiyor yaptırmayınca çok mu büyük sorun olur acaba