Tugraninannesi yani imkanınız varsa tabiki profesyonel destek alın. Beni zorlayacağı içim kendi kendimi zorlayarak karar vermem gerekiyordu. Benim bebeğim prematüre doğdu küvezde falan kaldı kıyamıyorum hiç ona. Sanırım şu anda tüm takıntım oğluma kaydı. Sürekli kafayı ona takıyorum hergün başka bir hastalık çıkartıyorum oğlumda uykularım kaçıyor. Bu da çok zor. Ve hani sürekli insanlara iyilik yapıyorum vs diyorsun ya bende de şey vardı mesela kimseye hayır diyemiyorum hep başkalarının istekleri oluyor hep iyilik yapan ben oluyorum, eziktim çok ama yavaş yavaş aşmaya başladım. Şimdi daha mutluyum inan bana.