Benimde bebeğim doğduğundan beri benimle yatıyor yanımda yatakla bire bir anne yanı beşiği var ama onda yatmak istemiyor mememde emip kendi uyuyor normalde sallıyorum ama gece uykusuna yatarken emip uyumayı tercih ediyor zat-I muhterem ☺️ Ama 5 aylık olduk uykumda hafif olduğu için henüz bi risk yaşamadık ama onu mememde bırakmıyorum yastık hizasında yine yastıkla aramızda yatırıyorum daha mutlu oluyor gibi geliyor bana 6 7 aylık olunca anne yanına ordan da odasına alıştırmayı planlıyorum