Seyma05 Bu gün 2. Ay aşılarımızı olduk ateşi bekliyordum hazırladım kendimi ama onun haricinde kusma inleme İştahsızlık ta var normal mi acaba başına gelen var mı anneler 😞
Mom0870 Seyma05 çok normal 2. ay aşısı biraz zor geçiyor çoğu bebekte 🌸 ama geçecek. Ateşini takip edin sık sık