Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık ve sağ gözünü hep kırpıyor sizinde bebekleriniz aynı şeyi yapiyor mu? Görümcelerim normal değil dedikce korkmaya başladım yarın sabah doktorda aşı randevumuz var ilk isim doktora sormak olucak ama sizinde tecrübeleriniz varsa lütfen paylaşın