İki sorum vaar
1.dizimde toplu sivilce gibi bişeler çıktı çıkmadan önce de 3-4 gün dizimi elleyemedim diz kapağımın üzeri dışa doğruydu dağıldı acı dokunamıyordum bile sonra bi gün sabah bi baktım bir gece de toplu avuç içim kadar sivilce tarzı bişe çıkmış ablam gece yanığı dedi sizce nedir bilgisi olan varmı dokunamıyorum eşofman vs deydikçe de acıyo ne iyi gelir gece yanığına sizce
- Banyoda duvarın yere yakınına doğru bembeyaz su izleri kireç olmuş porçöz döktüm geçmedi çamaşır suyu da fayda etmedi sizce ne geçirir(evimiz biraz eski banyo eski usul diyebilirim heryer e su gidiyor tüm banyo duvarları ıslanıyor )