Kumkum bir uyku danışmanı takip ediyorum diyor ki ilk 3 ay nasıl uyuduğu önemli değil önemli olan uyumasi.. ben daha 20 günlükken ayagimda sallamaya başladım 3.5 aylık oldu uyku rutinimiz var saatler belli biraz bekleyince gözler kızarıyor 5 ek sallıyorum uyuyor. Yani uykusu yoksa deli gibi saatlerce sallamiyorum. Sallarken de yavaş hafif hafif bir de salla dur yapıyorum zamanla bunu da bırakırız belki beni zorlarsa. Ben sallamasam da annem ayağında salladı eşim beşikte salladı her gittiğimizde mizmizlandikca kaynanam ayağına koydu yani olmuyor olmuyor sallamadan olmuyor