bahar5858 cinsiyetini sorma sebebim şu. Benimde 7 ay 27 günlük oğlum var. Her gece sık sık ağlayıp uyanırdı hep aniden çığlık çığlığa kalırdı. Çok üzülüyordum neden yani sebepsiz bir bebek bu durumda olmaz diyordum. Doktor doktor gezdim en son bir hastanede idrar tahlili ultrason her şekilde bakılsın istedim. Bebeğimin idrar kesesinde kum varmış onu atıyormuş sancısı çok varmış. Ve sünnet olması gerekiyormuş. Pipi ucu darmış. Sünnet ettik ama sünnetçi geç kalmışsınız eti çürümüş enfeksiyondan ve kireçten dedi. Şu an 5 gündür sünnetli ve daha yeni yeni toparlanıyor. İnşallah sizin ciddi bir rahatsızlığı yoktur ama bi baktırın idrar kesesine falan ve sünnet olmamışsa sünnet iyi gelecektir. Bebeğim dün akşam gece 12 den sabah 6:30 kadar ilk defa uyanmadı demek rahatsızlığı pipisi ve kum atmasıydı.