Suleinn Merhaba anneler aranızda bebeği kalça gelişim geriliği (kalça displazisi) olanlarınız varmı acaba bu süreç nasıl geçti ?
Zeynur6 Suleinn bizde atlattık o durumu bandaj filan takıldı bize çift bez filan kullandık geçti çok şükür
zarifbirhanim Maya1 Merhaba yanlış hatırlamıyorsam bizim sağ 52 sol 55di. 3 buçuk aylıkken bandaj takıldı 6 buçuk aylıkken çıktı. Ve 9 aylık olana kadar demir ayakkabıya devam ettik.