Hohomoromu Sesa yani benimkinin de kulakları soğuk bir kaç gündür ama geri kalan vucud kısmı sıcak neden anlamış değilim acaba havalar değişti serinledi biraz ondan falan mı 🤷
Ecrin1896 Sesa kücükken bizimki de öyleydi hasta falan olmadı, normal galiba, 🤷♀️ önemli olan sanırım vucut ısısı
bahar5858 Benimkininde geceleri kalkıyor burnu, yüzü, kulakları soğuk bende anlayamadım hasta olur diyede korkuyorum
Sesa bahar5858 ay evet üstünü değiştiriyorum örtüyorum ama Gine’de yok 🤭 rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın