Meraba 5 ay 10 günlük bebeğim var emzirmeden kaynaklı mı bilmiyorum ama son 2 aydır bacaklarımda morluklar ve yeşil lekeler oluyor önce Bi yere vuruyorumdur dedim ama çok fazlalaştı vurma işi değil kaşıntı veya acı da yok. Etektir elbisedir giymeye utanıyorum. Bugün sağlık ocağında kan tahlili de verdim bütün değerlerim normal başına gelen var mı kızlar korkmaya başladım ve önerebileceğiniz istanbul Avrupa yakasında Bi dahiliye doktoru var mı lütfen başına gelen varsa yardımcı olsun 🙏