Esifet Bebeğim bugün aşıdan sonra çıldırmak üzere ne uyudu ne bişey yaptı kucakta sürekli ağlıyor 8 de yatan bebeğim hala uyumadı. Ağırısı vardır diye 1 çay kaşığı calpol verdim ama banamısın demedi. Bu huzursuzluk devam eder mi?
Btlbrssk Esifet bizde olduk dün ateş olmadı huysuzluk vardı sonra bende. Bir çay kaşığı calpol verdim uyudu sizde neden öyle oldu ki
Hale-kd Esifet yaa bizde yarın olacağız zaten hasta 2 gündür ateşi var ve huzursuz ben yandım yarın 😕😕
Song Bizim de olmuştu sürekli mızmızlık .agrısı war gıbıydı ateşı yoktu calpol verınce sakınleştı.kac saat once verdiniz
Nazturan Benimkinde huysuzlandı . Büyümüş anlıyor artık korkuyu acıyı yarına unutur acısında diner korkma