Selam herkese, kızım 8 ay 6 günlük, ismini tanımıyor, 7 aylıkken daha çok bakardı seslenince, amma duyuyor, çizgi filmi çok seviyor, belki de hatam çizgi filme bakmasına izin vermem oldu, çizgi filme bakarken çok dikkatli, artık az bakmasını sağlıyorum.Emeklemiyor, daha dişi de yok, 7 aylıkken heceler yapardı, şimdi o da azaldı, oyuncaklarından çok çabuk sıkılıyor,mutfak eşyaları ile oynamayı seviyor.Addımlamıyorda , ne yapayım sizce, normalmi bunlar, doktor sorun yok diyo herşeye, sizde bebekler nasıl? ben tanıdığım bazı 8 aylık bebeklerin gelişimi daha iyi, hiç kıyaslama yapmazdım amma artık kafama taktım🙄