Ozlemuraz sana katılıyorum canım benim kızım da emmek istemedi beni öğlen doğum yaptım akşam bir kere tuttu göğsümü bidaha tutmadı ilk bir hafta eziyet gibi geçti rahat emsin die göğsümün ucunu şırıngayla çektim acısa da kanasa da bıkmadım önce biraz sağdım sonra göğsüme tutturup üstten damla damla süt dökerek alması için uğraştım o ağladıkça ben ağladım sorun ben de göğüs ucum yok gibi düşündüm ama bebeğim tutmuyordu serum kablosuyla da denedim mamayı göğsümden akıttım şimdi 20 günlük olduk çok şükür hergün artıyor emmemiz🤲🏻 Vazgeçmeyin arkadaşlar bide kimseyi bu süreçte dinlemeyin