Crn123 Kullanan varmı ben primadan geçecegim ama pisik yapar diye korktum acikcasi bimin bezinide begendim aslinda denemek için aldim ama kararsiz kaldim kullanipta memnun kalan varmi primadan bimin bezine gecen
Yeldaikra Crn123 doğduğunda bende prima kullaniyordum yaklasik 5 aydırda bimin bezini kullanıyorum güzel cok memnunum fiyatı uygun
Poncigim2508 Slepy pişik yaptı ilk gün bize de bimin bezini önerdiler 4.5 aydır onu kullanıyoruz hem hesaplı hem güzel 🥰
Yagmur46 Biz de 3 ay kadar kullandık hiç de pişik yapmadı çok beğenerek kullandık,ama şimdi evy baby’nin aylik paketini alıyoruz. O daha uyguna geldiği için bıraktık. Yoksa Bim in bezi de çok güzeldi.
nazli_19 Bizde kullanıyoruz arada taşma yapiyo geç kalıyorum değiştirmek için sanırım ama iyi yine de pişik yapmadı
Hhilal2310 Crn123 ben ilk başta ondam aldım ama hiç me nun kalmadım sızdırma yaptı her seferinde bebeğimin zıbını sırtına kadar ıslaktı sleepy e geçtim şuanlık bi sorunum yok 4 aydır sleepy kullanıyorum
Aysu01- Xxygtdd bende Molfix den geçtim oğlumda Molfix çok dışına çıkardı sonra arkadaşım BİM’in bezini tavsiye etti bende geçtim ve memnun kaldım ve 2 bebeğime de kullanıyorum yani
Mira25 Crn123 doğduğundan beri kullanıyorum bebeğimde bende gayet memnunuz tavsiye ederim hemde ekonomik
Funda11 Crn123 kızım doğduğunda sadece 1 ay sleepy kullandım sonrasında hep BİM’in bezi çokta memnunum dalinin pişik kremini her altını değiştikten sonra sürün asla pişik olmaz benim kızım hiç pişik olmadı
Crn123 Funda11 dalinin pisik kremi kızımın vajinasinda top top taslasmisti ogun bugundur daline dahi hicbirsey kullanmiyorum
1256gul Herkeste farklı oluyo bende Molfix kullanıyordum deneme amaçlı bimden aldık ama ilk günden kızarıklar oluştu hiç memnun kalmadım paketiyle duruyo bizimki çok hassas 😬
susiron Crn123 tabi ben hep su ile yikiyorum su pamuk yada dogrudan musluk altinda yikiyorum onuda belirteyim 😌