Kutay09 canım ben de bebeğimden sonra ilk defa yoğurt yapmaya başladım, internetten tariflere bakarak sen de yapabilirsin aslında çok kolaymış, tabii sen bilirsin ama bence makineye gerek yokmuş. İlk başlarda ben de çok araştırdım hangi makineyi alsam diye sonra makinesiz denedim güzel de tuttu