Yudum 2.5ay önce normal doğum yaptım. Sarı renkli kötü kokulu bir akıntı gelmeye başladı. Doktor fitil yazdı. Emziriyorum. Doktora söylemeyi unuttum. Süte geçer mi acaba? Emzirirken fitil kullanan var mı? Bu arada fitilini adı Zalain
Yudum Mirayasyanin_annesi ben hiç kullanmadım nasıl yapcam bilmiyorum. Normalde bu akşam kullan altım korkumdan yarına erteledim. Yapılışı tam öğreneyim dye
Yudum ozgecinar35 internette süte gecer yazmışlar çok korktum. Sevindim bnde birkaç saat emzirmeyeyim diyordum
Yudum Mirayasyanin_annesi ben bilmiyorum mantar mıdır nedir. Doktora sarı renkli akıntı oluyor dedim fitil yazalım dedi. Ben kendimi bildim bileli hep akıntım olurdu ama rengi hep beyazdı. Doğumdan sonra sarı renkli olmaya başladı. Koku fark ettim. Korkmaya başladım açıkçası