zeynep-1206 bende kovit oldum iki ay önce kızım bir yaşında ilaç kulaniyordum bende kızı mı emziriyordum bebişim belki biraz ateşi çıkabilir korkma ateş şurubu ver diber ateşi bende kas bel bacaklarım da ağrı okuyordu bas ağrısı ilaçlardan sonra biraz halsiz olursun haberin olsun ağır ilaçlardır ondan yan etkisi varmi sor cnm kovit değilsin farzet insan ne kadar çok kafasına takarsa o kadar kötü olur biraz zor ama atlatırsınız inşallah korkutma kendini hiç sanki grip olmuşsun gibi farzet moral çok önemli canım bol bol meyve ayran süt su iç ıshal olacaksın sıvı kaybin olmasın cnm geçmiş olsun