Sevdelimm8888 Göğsüm kanıyor iltihaplaşıyor yani minik su toplanıyor oraya ama bebeğim emince şiş iniyor geri çıkıyor canım çok yanıyor her emmesin de siz ne yapıyorsunuz çözüm bulan var mı