havos Yurtdışındayım, burda doğar doğmaz istersen deliyorlar hastanede. Korona sebebiyle delmediler, 3 hafta sonra hemşire eve gelip deldi. 3 haftalıktı yani. Aslında kendi isterse deldirir diye düşündüm, sonra istediği halinde acıdan zorlanabileceğini düşündüm. 6-7 aylıktan sonra kulakları falan keşfediyolar çekipte acıtmasın diye deldirdim 3. haftasında. 1 haftada tamamen iyileşti.
