Merhaba oğlum 22 günlük. Akşam 7’den sonra huysuzlanmaya başlıyor. Gaz sancısı olan bir bebek ama gazını popodan yapınca rahatlıyor. Sürekli bir ıkınma halindeyiz. İki adet gaz damlası kullanıyoruz doktor önerisiyle. Biogaia ve Zinco.
kolik mi acaba diyorum ama uzun süren ağlama krizleri olmuyor. Memede duruyor. Ağlamıyor. Sürekli emziriyorum ben de ama ara ara gelen bir sancısı var sanki. Sütüm de var, gündüz sadece beni emerek doyuyor ve uyuyor. Ama akşam 1 kez mama istiyor. anca o Mamayı içince rahatlıyor. Ne kadar emzirsem de ağlıyor. Henüz yeni anneyim tecrübelerinize dayanarak önerilerinizi rica ediyorum 🙏🏼 Neden böyle olabilir?