Bu gun 1 aylık olduk asıya götürdüm kontrol ettı doktorum ve bana bunu soyledı cocuk doktoruna goturmedı ıstedı😓😓😓sızde böyle bı şey oldu mu gerçekten çok üzülüyorum esımın aılesınde de kalp rahatsızlığı cok var hemen hemen hepsı kalpten amelıyat olmustur 😭😭