Satvet canim anlartiklarin normal bi cocuk belirdi kafamda. Yani benim oglumda 16 aylik, arabalarinin hep tekerleklerine bakiyo, camasir makinesini izliyo vs. Otizmi boyle anlayamazsiniz ki. Goz göze gelmiyorsa, gulmuyorsa, genel olarak huzursuzsa, bazi tepkilerinize aşırı tepki veriyorsa, anormal seslerden (korna, gıcırtı, kirilma sesi vs) cok etkileniyorsa bunlardir otizm belirtisi