Biz ilk zamanlar mama meme gidiyoduk.inanılmaz üzülüyodum stres oluyordum neyse şimdi 6 aylıgız biberon iatemiyor formül mama istemiyor çok garip sütüm yetiyor kilomuzda ii sanırım en büyük etken stres.ısırgan otu ve rezene güzel süt taptı bende dereotu sarımsak ve bol su.tatlı yw sunu iç dediler bende hepsi boş oldu kilolar kaldı sadece