sapling BabyGroot canım bi tanıdığım mobilyacıya istediği ölçüde 4 5 cm lik sünger üstüne de fermuarlı kılıf yaptırdı onu kullandı memnundu. Bende tatami minder aldım puzzle gibi ama öyle çocuk çıkaramaz gayette güzel
Gzdzeynep hayalimgercegim-0910 hepsiburadaya bakın bu ara indirime girmiş 600 e gördüm. ben mayıs ayında 700 e almıştım yine hepsiburada dan. Bi de bir kere alıp 7-8 sene kullanılacak bişey ben salonda halı gibi kullanıyorum kızıma oda yapınca halı niyetine odasında kullanıcam
hayalimgercegim-0910 Gzdzeynep bende o şekildr düşünüyorum kullanırsam ama şuan almak pahalı. Bakayım hepsiburadaya sağolun
Gzdzeynep BabyGroot hepsiburadada indirime girmiş 600 e gördüm. Ben mayıs ayında 700 e almıştım bence ordan o fiyata alınabilir bir de 8 taksit yapıyor.
BabyGroot Gzdzeynep şimdi baktım da 1000 lira dan aşağı göremedim onlarda 125*125 boyutu biraz küçük geldi neyse bakmaya devam 😊 teşekkürler 🌸
iremceren BabyGroot heh aynen çökmeden dolayı daha iyisini al dedm ya yoksa dophia da çok iş görüyo ben büyük boy almıştm salonda duruyo tüm gün üzerinde takılıyoruz
Gzdzeynep BabyGroot tükenmiş olabilir fiyatı baya iyiydi. Stokları çok az oluyor genelde ben de bikaç ay takip edip stok girdiklerinde hemen almıştım
Esin95 BabyGroot trendyolda indirim var bohcha gibi bi markaydı sanrm oyun matı aynı zamanda çanta oluo. Bir bakın istersenz 80 tl gibi bi fiyate düsmüstü
BeautifulMother1 BabyGroot anlıyorum ama unigo denilen mata baktım fiyat yüksek ama geniş ve uzunsa alıp daha sonra diğer çocuklarımda da kullanırım Rabbim nasip ederse insAllah kaliteli de anladığım kadarıyla
BabyGroot BeautifulMother1 boyutları var canım bende biraz daha uzun ömürlü olsun diye ondan istiyorum ama bakalım uygunsa bulabilirsem
Gulfem07 hayalimgercegim-0910 çökme mi bizimkide dophia ama öyle bir şey olmadı hiç satacağım ama bende osıkıldı istemiyor :)
Gul-bsr Gulfem07 merhaba memnun kaldınız mı oyun matından alıcam bende aynı marka ve ya satmak istiyorum yazmışsınız deformesi yoksa fiyat ne düşünüyorsunuz
Gulfem07 Gul-bsr deforme oldu tv ünitesinin köşesine gelmis kaydığı için görmemişiz hiç yırtmış biraz.Soyle diyeyim güzel ilgisini çekiyor ama hâli üstüne serecekseniz almayın acayip kayıyor haliyi kaldırırım derseniz olur soğuk geçirmiyor