Iğdırda yaşayan arkadaşımın 19 ay 16 günlük bebeği Adenovirüsü kapmış. ateşi düşmüyor. 41e yükseliyo 39a indirmişler ama kaldıkşarı hastanenin ilgisizliğinden müzdaripler. Erzuruma ya da Rizede özele gitmek istiyprlar ama yolda ateşi çıkar diye korkuyorlar. Ne yapmaları lazım bi önerisi olan?