Şoklar icindeyim kizlar nasil boyle bisey oldu anlamis degilim 2 yıl once normal dogum yaptım tamda bugun kizimin dogum gunu herneyse ayiptir soylemesi ağda yapyordum herzaman yaparm hic boyle bisey olmadi dikisimin oldugu yere yapstirdim herzamnda yapardm agdayı cekmemle kan gelmesi bir oldu birde baktim ki kesi gibi yırtık olmus soklar icersindeyim 2 yıl aradan sonra nasil boyle bisey oldu kan durdu bende bisey yapmadim belki tekrar kaynar kendiliginden diye beklicem boyle biseyin olmasi normal mi yaa kaynamassa yırtık kalacak😬😬