Melekbebekkkk Tam iki aylık bebeim. Saatlerce mızmızlanıe uyumaz çogu zaman. Ama bazen de uyuyunca 4-5 saat uyuyor dayanamayıp bazen ben kaldırıyorum. Kaldırmasam mı bilmiyorum. Kaç saat uyumasına izin vermeliyim yani besleme açısından
U_H-annesiiii26 Melekbebekkkk gündüz beslenmesine dikkat edin 2 3 saat içinde emdirin ama gece o kadar uyuması normal kaldırıp emdirmenize gerek yok zaten acıkınca kendi uyanır ayıda büyüdü artık hem kaldırırsanız alışkanlık haline getirir
Kuzumveben Melekbebekkkk gunduzleri iki saatte bir emzirin hem bebis icin iyi olur hem ezmirdikte sutunuz artar gecede 3 saatte bir emzirin ben bu sekilde yapiyordum zaten gece acikinca belli eder kendini sen anlarsin
MinikCilek Melekbebekkkk kaldırma canım bırak uyusun o acıkınca kalkıcak zaten annesi😍 gündüz sadece 2-3 saatte bi emzirmeye bak bence 🙏🏻
U_H-annesiiii26 Melekbebekkkk kilo alımı iyiyse sıkıntısı yoksa uyandırma canım bence gündüzleri 2 3 saatte bir emzir hem sütün azalmasın hemde kilo alımını etkilemesin gece kaldırmana gerek kalmaz acıkınca kalkar zaten belli eder kendini sana 😊 gece uyumasıda hormanları için çok iyi uyku çok önemli bu zamanları ararsın benim oğlum 3 ay 10 günlük keşke uyusa uzun uzun diyorum gece 1.5 2 saatte bir kalkıyor 3 saat uyuyunca gündüz falan bakıyorum niye bu kadar uzun uyudu diye o kadar uzak geliyor bana uyuması uyumuyo çünkü birde kolik bir bebek sen tadını çıkar bence 😴
CansuveCan Melekbebekkkk canım 2 aylık iyi bir zaman eğer sarılık riski yoksa hiç uyandırma ben öyle yapıyorum zaten o acıkınca uyanır içini ferah tut😇 doktorumun tavsiyesi
Cucueva Doktorumuz birinci ay kontrolünde 5 saate kadar ikinci ay kontrolünde 8 saate kadar beslenmeden durabilir kaldırma demişti
kuzum54 Melekbebekkkk gece emzirmesini sarılık riski olmadığı sürece yapılmamasını daha doğru buluyorlar doymak kadar uyku da önemliymiş ve bebek gece emmesine düşkün olmazmış. Tabi ben dayanamayanlardanim 1,5 yaşında gece koyin koyuna emisiyruz
Sarisey Melekbebekkkk ben 2aylikken 6saate kadar uyandirmadigim oluyordu. Yada uykusunda biberon veriyordum. 10ayligiz hic uykularindan uyanridmadim aciktikca kendileri uyandilar hep
Alyammmmm Melekbebekkkk uyusun canım benim kız da uyuyordu tatlı rüyasından uyandırma onu günah acıkınca uyanır zaten