1mirayinannesi doğum yapalı tam 2 ay oldu adet olmadı doktorum 40 kontrolünde 15-20 güne olursun dedi çok terliyorum adet olamadığım için çokda gerginim iki gündür hafif karnım ağrıyor sizler kaç gün sonra oldunuz
BenMathilda 1mirayinannesi 4 ay sonra olmuştum 1 sene olmayanlar var Gerilmeyin hormoneldir terleme falan, vakti gelince olursunuz:) Hayrli olsun bebeginiz..
1mirayinannesi BenMathilda teşekkür ederim valla artık olsam da kurtulsam oturduğum yerde soğuk ter boşalıyor
calikusu 1mirayinannesi normal doğum yaptım 35 gün kanama sürdü bitti 2 hafta sonra adet oldum her bünye farklı oluyor bazıları 1 sene olmuyor bazıları 6 Ay bazıları da hemen oluyor sıkıntıya girme sen sıkıntı ettikçe de gelmez
mamAras Emzirmiyorum ve sezeryan oldum 80.günde reglim başladı arkadaşım 1 sene sonra olmuştu. Emziren annelerde 6-12 ay sonrası olabilir demişti doktoru
elifsezer_ 1mirayinannesi Merak etmeyn doktorlar 1 yıla kadar normal diyor.Ben doğumumdan 3 ay sonra adet oldum.
_ADA_ 1mirayinannesi oğlum doğduğunda 8 ay olmamıştım. Şimdi doğum yapalı 2 ay oldu hala olmadım sanırım en az 3-4 ay daha olmam.
Atlas007 1mirayinannesi normal doğum yapali 8 ay 5 gunnoldu 2 gün önce ilk adetimi oldum 1 seneye kadar emzirdiydiniz için normal karşılanıyor
MinikCilek 1mirayinannesi 1 sene falan adett görmeyen varmıs canım. Ben dogum yaptıgımın ertesi ayı tam dogum yaptıgım gün adet görmeye basladım öyle 40 gün kanamam olmadı işk zamanlar olmustu o kadar sonraki aya da adet gördüm zaten
Gulcanyvz Kızlar bende 42 günlüğüm ama kanamam bitmiyor mesela 3 gün olmuyor 2-3 damla geliyor yine 3-4 gün olmuyor ne zaman biter bileniniz var mı ?