Cnm benim bebeğimde 14 aylık oldu çok şükür , akşam 10 11 arası uyur genellikle sabah 7 en geç 8.30 da uyanır , kahvaltısını Yapar , o sırada da çizgi film izler , kahvaltıdan 1 veya 2 saat sonra tekrar uyur , kalkınca oyuncaklarıyla oynar benimle vakit geçirir , öğlen yemeğini yiyince 2 saat gibi uyur uyanır , bu böyle her öğünde devam eder, ben pek dışarı çıkarmıyorum , sürekli hastalanıyor , ve virüsten de korkuyoruz , zamanımız böyle geçiyor cnm