Betul_betul Evet kızlar 2 haftadır kızım çok halsiz çok rahatsızdır ateşi çok fazlaydı hiç bir şey yiyip içmiyor du su’dan başka çok şükür dünden beri yemeye başladı az önce elimi ağzına götürdüm patlatmış şükür ilk dişini darısı diğerlerine 🦷🦷😂😀😀
Merveunal Betul_betul tesadüfe bakın bende yarım saat önce farkettim oglumun ilk dişi ucu çıkmış bende çok sevindim bizimde öyle mama içmedi agladı hep nedeni dişmiş demek mi
MerveLiva Betul_betul kaç aylık canım bnmkide iki gündür mızmız zorla emzryrum ağlyor huzrsuz salyası fazla habıre el agzda dha cok erken ama bılemddım 🙈4aylıgz bzde
Betul_betul Zelisblt sağol canım amin acısız sızısız çıkarsınlar inşallah biz çok zorlandık🥴 ilk 1 hafta
Merveunal MerveLiva evet diş belirtileri muhtemelen oglum 4 ay 25 günlük ucu gözüktü bugün erken degil aslında 3 aydan sonra çıkabiliyor
tatlicianne Betul_betul hayırlı olsun 🥰 kızım 8 ay 4 günlük bizde daha bişey yok 😅 korkuyorum yemek yememesinden sıkıntı çekmesinden 🙄
Cerenaslan Betul_betul Benim kızım da 7 aylık. 3-4 gündür mahvetti beni hep ağlıyor mız mız gece uykusu kalmadı sağ kulağını çekiştirip duruyor. Ateşi de çıkıyor gibi oluyor hemen ateş düşürücü veriyorum. Sağlık ocağına götürdüm kulakta boğazda bişey yok sanırım diş ya 😔
Cerenaslan Betul_betul Kaç yün sürdü peki bu durum? Ama biz de beyazlık şişlik falan yok görünmüyor yani bişey