Kızlar normalde 4 aylık olunca sağlık ocağı demir takviyesi veriyor ama kızım çok kabız olduğu için doktor 1 ay sonra bakarız duruma göre başlarız demişti.kizim su an 7 aylık hala haftada bir kakasini yapıyor ve ben hala kan ilacı kullanmıyorum.acaba bir sorun yaşar mıyım?