Kızlar merhaba
bebeğim 55 günlük kilosu az diye bugün doktor mama takviyesi önerdi 20 dk emzir sonra 60 ml mama ver dedi 2 saatte bir bu şekilde beslememi önerdi. Fakat bebeğim ilk kez mama yiyor ve sürekli kusuyor mamadan sonra normal mi benzerini yaşayan var mı ?
kullandığım mama aptamil