Herkese merhaba kızlar😇 oğlum 6 aylık oldu ve son zamanlarda uyku konusunda çok büyük sorunlar ortaya çıktı. Emzik ve biberon konusunda hiç bir sıkıntımız yoktu emziği çok severdi hatta gece yatmadan da mama içiriyodum. Ama şu an ne emzik ne biberon kabul ediyor. Uykuya geçerken emiyor memede uyuyor normalde o haldeyken memeden çekip hemen emzik verip yatırıyodum ama şimdi memede uyuyor emzik verdiğimi anladığı an çığlık kıyamet. Kendi kendine uyusun diye yatağa koyuyorum yok yine kriz. Uyku eğitimi mi almalıyım ne yapmalıyım bilemedim meme bağımlısı oldu😔😔