Yamacimm 34.haftamda nst de sancılarım çıktı ve o zaman bir kez bana ciğer geliştirici iğne yapıldı, bebeğe doğunca yapılmadı. Burundan oksijen veriyorlardı küvezde.
İstanbul’da mısınız? Hangi hastanedesiniz, her doktorun tedavi şekli farklı, inşalalh siz de tez zamanda çıkarırsınız bebeğinizi evinize, çok zor zamanlar biliyorum. Sabır ve bol dua edin. Bu da bizim sınavımız, benim bebeğim 6.ayına girdi, siz de o günleri göreceksiniz inşallah.