Deletedmom006 evet malesef.6 kilo doğacaktı dursaydı ben 43 kıloydum hamile kaldığımda bayağı minyonum ama kızım iri kafasida doğmuş bir aylık bebegin kafa buyuklugundeydi 37 küsürdü normal doğum imkansızdı herkes senin kendine halin yok bu bebek gelişmez küçücük olur diye baskı yapti o kadar allah verince oluyo işte