Sezenkumsal92 Ne gibi faydaları oldu gözlemlediğiniz bugün aldım 21 aylık oğlum iştah ve kilo almasına destek ederim bağışıklık için
bgmarik Sezenkumsal92 bebişler için bilmiyorum ama ben hamileyken kullandım çok faydasını gördüm.Anemi hastasıyım kan değerlerimde artış oldu.
Durumoms Sezenkumsal92 canm ben 1 aydr kullanıyorıö kızımn doğduğundan beri iştah skntısı var meme bile tutmadı mama verdim ek gıda asla almıyodu 14 ayşığa kadr hep mama verdm snra kullanmaya başladım pekmezi şükür şimdi yiyo bşyler 17 aylık olcak bende etkisi var ben yanında bide kara mürver kullanıyorum
Etmeninannesi Sezenkumsal92 doktorumuz 7.aydan itibaren muhalebilerin içine koyabilirsiniz demişti o zamanda beri kullanıyorum 1 yaşında oğlum hiç bir sıkıntısı olmadı kan değerleri de hep yüksek çıktı
bgmarik Sezenkumsal92 yani tamamen bitirmiyor kansızlığı benimki biraz ileri seviyede ama keçiboynuzu özünü içince günde 2 defa kullandığım ilacı 1 e düşürdüm.
bgmarik Sezenkumsal92 bu arada benim kullandığım marka arifoğlu idi.İçinde hiç şeker yok.Katkı maddesi de yok.Çok memnun kaldım.
RuzgarMommys Yeğenime (1,5 yasinda) verince çocuk yerinde durmuyor valla acayip enerji geliyor 😁😁 bence bida düşün yada sende iç