Selam hanımlar tecrübeli olanlarınız vardır bi şey sormak istiyorum ben kızım uyudukça süt sağıyorum el pompasıyla saklama poşetlerine koyup hangi gün saat sagdıgımı yazıyorum sormak istediğim mesela ben bu gün saat 5 te 60 cc sagdım akşam 9 da 30 cc sağdım çıkarıp içireceğim zaman ikisini karıltırabiliyormuyum yani tek seferde içirebiliyomuyum