Bugdu biz 38 günlük bebeğimle atlattık zor oldu kızım hastanede yattı ama geçti şükür🙏 Doktorun söylediği 1-5 yaş arası çocuklar çok rahat atlatıyormuş çoğu zaman belirti bile vermiyormuş benim bebeğimin kötü olmasının sebebi yenidoğan olmasıymış. İçiniz rahat olsun diye söylüyorum bunları inşallah çabucak atlatırsınız dualarım sizinle 🙏💕