Merhaba arkadaşlar. Doğum sonrası kanamam 45 gün sürdü. O bittikten 3 hafta sonra adet oldum. Düzenli emziriyorum. Her 3 haftada bir adet olmaya devam ettim. Bebeğim 6 aylık ilk kez bu ay 1 buçuk hafta gecikti. Korunuyoruz. 2 kez test yaptım negatif. Asla 2. Çocuk istemiyorum. Böyle düzenli gibiyken tekrar düzeni bozulan var mı? Normal mi? Spiral taktırıcam 2 hafta sonra korksamda. Büyük stres.