Tugce_hckrkmz37 hiç korkmayın benim bebeğim 45 günlüktü. Hiç bişey olmadı bi ara ateşi 37,3 oldu, burnu tıkadıydı zaten hep, hapşırma oldu o kadar. İlk 3 gün annem baktı oda pozitifmiş sonra ben baktım. Çok şükür birşey olmadı. Zaten çocuklar en rahat atlatan oluyormuş içini ferah tut güçlü ol kendine bol bol vitamin yüklemesi yap 🙏🏻