Mrvaslnklc her ağlayan bebek kolik bebek değildir canım, kolik bebek durmadan hep ağlar. Kucağına aldığında sakinleşiyorsa kolik değildir. Ben genelde göbeğine masaj yapıyorum. Yukarıdan aşyagı doğru karnını sıvazlıyorum göbek deliğine Saat yönüne dairesel hareketler çiziyorum bi kaç defa yapıyorum sonra ayaklarını karnına doğru yavaşça itip bırakıyorum o zaman rahatlıyor. Kolik bebek olsa bile bu kötü bi hastalık değil, 3 4 aylarda geçiyor. Ben ne müzikler dinlettim de susmadı kolik bebek saatlerce ağlar. Yani canını sıkma bi dertleri var biz taze anne olduğumuzdan anlayamıyoruz ya ilgi istiyorlar ya açıktılar ya altları pis fazla bi seçenek yok yani. Kolik bebek gazı olsada ağlar olmasa ağlar