Bu aylarda meme ve mama reddi yaşamanız normal, bende yaşadım ve etrafımda bi çok kişiden de duydum. Geçiçi bir süreç üzülmeyin, az yesin ama yesin , memeyide istemiyor diye vermemezlik etmeyin. Bu süreç 1 ay kadar sürüyor ama merak etmeyin geçicek 👌içiniz rahat etmiycekse mutlaka doktorunuza danışın 👍