Kızım 7 aylık ve ek gıda tadımlık aşamasını bitirdik suan çorbalar meyveli yoğurt sabah kahvaltısına yaptığım tarifler falan derken ağzına lokma sürmüyor ağzını kilitliyor ısrarcı olmak istemiyorum ama vicdanım sızlıyo nasıl açar yapmadığım maymunluk kalmıyor :( yorulup ağladığım bile oluyo bir kaşık açarsa o gün uçuyorum bir kaşık düşünün bu durumu yaşayıp yol bulan annelerim varsa yardımcı olabilir mi 🦋🙏